Miért jó a gázüzem a direkt befecskendezéses benzinmotoroknak?

A direkt befecskendezésű benzin üzemű motorokban az EGR-nek és a visszavezetett kartergáznak köszönhetően rengeteg lerakódás keletkezhet. A benzin közvetlen befecskendezés, mint technikai megoldás elveszi a lehetőséget a szívórendszer és a szelepek tisztításától.

A használat során egy-egy rendszertisztításra számítanunk kell.
Ez a kokszosodás az LPG üzemmel kivédhető, mivel a koromképződés gázüzemben elhanyagolható.
Ma már számos autó típusra,-amelyek direkt benzin injektoros rendszerrel szereltek a gyárban (FSI, TFSI, DISI)- kifejlesztettek a gyártók LPG egységeket, szoftvereket.

Az STAG 400 DPI tökéletesen illeszkedik a közvetlen benzinbefecskendezési technológiához, amelyet egyre inkább használnak a modern benzinmotorokban. Ennek köszönhetően a közvetlen befecskendezéssel ellátott autók az STAG 400 DPI gázszerelvény használatával gazdaságosabbá és környezetbarátabbá válnak.
A technikailag fejlett motorok -számos elektronikus eszköz által támogatottak- rendkívül érzékenyek a gyárilag beállított paraméterek bármilyen változására. Ezért minden beépített rendszernek tökéletesen együtt kell működnie a jármű számítógépével. A benzin és a gáz üzemanyag-ellátó rendszerek kiváló beillesztése a közvetlen befecskendező motorokba egy STAG 400 DPI rendszerrel biztosítható, amely kifejezetten erre az üzemanyag-ellátásra terveztek.

Összesen 4 találat