Reduktor vákuumos Lovato 20-90 KW

24 130 Ft

Azonnali vásárlás
Cikkszám: AL00874 Kategóriák: ,
Raktáron

Leírás

Lovato vákuumos reduktor felépítése és működése (20KW-90KW)
A reduktor lehetővé teszi az LPG gáz átalakítását folyékony halmazállapotból gázhalmazállapotba.Megfelelő membránokkal részekre osztott kamrákról van szó. A nyomás csökkentésével, amely az első fokozati kamrában történik,-jelentős hőmérséklet csökkenés lép fel. A hőmérsékletet, az LPG gázzá alakításához a meleg víz biztosítja, amely a reduktorban áramlik, és a motor hűtőrendszerének megcsapolása során jut a reduktorba. A gázszelepből áramló folyékony halmazállapotú gáz belép a redukálás első fokozati kamrájába, ahol a nyomás 0.45- 0.65 bárra csökken.

A gáz nyomást gyakorol a membránra, a membrán legyőzi a rugó erejét, elmozdítja a kétkarú emelőt. A kétkarú emelő végén elhelyezett gumiszelep elmozdul és a furatot szabaddá teszi , a gáz átáramlik a második kamrába. A hőelvonás pótlására az áramló meleg hűtővíz pótolja a hőenergiát. A hűtővíz teljesen körülveszi a kamrát.

A gáz átáramlik a furaton keresztül a második kamrába. Ez a kamra kapcsolatban van a keverővel, amely a karburátorra szereltek. És ezen keresztül kapcsolatba kerül a motor szívócsövében áramló levegővel.

A levegő nyomásváltozása berezonáltatja a membránt, ami elmozdul, meghúzva a kart, amelyen a második gumiszelepet építették be, így a gáz az első fokozatból a másodikba áramlok.

Ha a levegő gyorsabban áramlik és a vakuum nő, akkor a szelep még nagyobb mennyiségű gázt enged át.

Ha fordítva történik, vagyis a vákuum csökken, akkor a membrán elmozdul és a kart a gumiszeleppel a zárás irányába mozdítja.

A rugó álló motor esetén erőt fejt ki a karra, biztosítva ezzel a szelep zárását.

A Lovato vákuumos reduktort egy indító mágnessel látták el, amely a motor indításakor elmozdítja akart, biztosítva a gáz növelt mennyiségét hidegindításkor.

A készüléket a motortérben úgy kell elhelyezni, hogy hozzáférhető legyen, könnyű legyen a kezelése és beszabályozása. A motor hűtővíz szintje alá kell elhelyezni. Az ürítő dugójának helye nem lehet magasabban, mint a gyújtótekercs. A gyújtás bekapcsolása után ellenőrizni kell a gázszivárgást a gázcsövek csatlakozási pontjainál.

 

Lovato membránok cseréje.

 

1. A gumiszelepet helyezzük be a második kamra kétkarú emelőjébe.

2. A kétkarú emelőt szereljük a helyére.

 

3.Ajánlott befűzni a csavarokat a membrán furataiba, majd membránt szereljük be és tegyük a fedelet a helyére, és rögzítsük a csavarokkal. Próba: Annak érdekében, hogy tökéletesen tömítsen, zárja be a lyukat ujjal és ellenőrizze a depressziót.

Elektronikus reduktor esetén, gyeljünk arra, hogy a gumilap jól illeszkedjen a dugattyúba.

 

4. A csapos gumiszelepet húzzuk be a hajlított félgömbölyű fogóval.

 

5. A kisnyomású billenő kar beszerelése után győződjön meg arról, hogy a kar a magassága a ház síkjába essen. Ezt egy vonalzóval ellenőrizzük le. Ilyen körülmények között a sűrített levegőt fújunk a 6-os gázcső csatlakozó furatába és ellenőrizzük az első és a második kamra megfelelő zárását.

További információk

CikkcsoportID

CNG

Hiány esetén rendelhető

LPG